usch!

igår när jag kom hem från jobbet kändes allt som piss.. det va inge roligt att laga mat så jag ställde mig för att hacka sallad.. de gick ju bra tills jag hade lagt upp allt tillsammans med räkor och ägg i en skål och skulle lyfta skålen från köksbänken till bordet (ca 1 meter??) och hälften av äggen valde att ramla ner på golvet.. jaha! jaja.. plockade upp äggen och borstade av dom så gott det gick, jag skulle verkligen äta ägg! tryckte i mig min sallad och blev väl egentligen ganska nöjd trots att den inte var speciellt matig.

satte mig i soffan och började sms'a med folk och pratade i telefon med jörgen.. allt kändes hopplöst ensamt. mamma tyckte att jag skulle komma dit men jaja kändes lite väl långt att åka bara för att.
när det hade gått någon timme och klockan började närma sig kvart över sju så visste jag inte vart jag skulle hä mig, det var för ensamt hemma så att nästan tårarna började rinna.. bestämde mig för att åka upp till mamma.

i bilen kom jag på den brillianta idén att jag skulle åka in på ica och köpa en glass... åkte in och möttes av världens sämsta utbud! köp aldrig glass på ica remsle..! så jag packade ihop lite godis också eftersom jag inte var nöjd med mitt val av glass.. mötte therése på affären och fick en kram, det var nog en sån jag efterlyst lite tidigare på kvällen utan resultat (svårt när man är ensam..), och den kramen var guld värd! TACK THERÈSE!

hemma hos mamma så bjöds det dessutom på popcorn, räkor i sötsur sås, mackor.. det är som en liten buffé när man kommer dit och jag har en tendens av att alltid äta när jag är där vilket inte är speciellt bra =/

åkte hem med tre sukulenter, en till syster och två till mig, efter ett par timmar och anlände här hemma helnöjd vid halv elva.. jag tror inte att jag hade klarat att vara själv igår. usch!

tack för att mamma alltid finns där!!

nu måste jag nog göra mig klar för jobbet, ska gå om åtta minuter..




ps. mads: någon gång lovar jag att baka fula kakor till dig, ta med dig på galej på laxfestivalen, visa dig alla fula kort på mig och ja.. göra allt de där vi aldrig gjort förut! (för visst har vi inte bakat fula kakor, varit på lax tillsammans eller tittat på nya fula kort???)

Kommentarer
Postat av: mads

haha nej, jag tror inte vi gjort det tillsammans førr, tittat på fula kort kanske men kakor o laxfestival har det inte blivit av :P vi har væl mest hållit oss till fula sushirullar ;) kraaaaam

2009-08-08 @ 02:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback