överprestation..

jag är inne i en slags period där jag verkar vilja överprestera en massa, eller inte vill överprestera men gör det ändå pga tristess och hyperenergi.. idag har jag jobbat mer än vad man kan jobba egentligen, dom räknar att man ska göra 480 produktionsminuter på en dag och jag va nog uppe i närmare 600 när jag gick hem.. har inte räknat ut riktigt men jag va sjukt produktiv idag =/ ibland blir jag lite less på mig själv, jag vet ju att jag inte kommer att klara samma imorgon utan att idag bara va rent flyt och att jag dessutom inte får någon löneökning för att jag presterar mer.. mitt förslag var att man skulle få gå hem när man gjort sina "arbetsminuter".. men tji fick jag.

efter jobbet hämtade mamma upp mig och vi åkte till kramfors.. var där till strax innan åtta och sedan åkte vi hemåt. in på konsum och handlade, på något vis så släppte dagens sug efter glass och ersattes av tunnbröd med skinka eller hamburgerkött.. mumma! har ätit en sån rulle och ett annat bröd med paprika i på sidan om =)

nu ska jag nog ta och lägga mig och läsa.. kanske plocka undan lite från sängen först, ser ut som hej kom och hjälp mig där!

imorgonbitti blir det till att laga lunch insåg jag just. suck och pust och stön, gud va jobbigt! eller fan - mamma kom med en lunchlåda som var komplett..!! yippie!

tjingeling och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Therése

Såg dig promenera imorse! Duktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback