morgonpromenad..

det är dags att ta tag i livet igen eftersom sommaren går mot sitt slut, själv började jag igår.. det va därför jag tog en promenad för att få en liten kick till att fortsätta, nu gäller det bara att hålla de vid liv tills man känner att det är skönt att komma ut en timma om dagen...

igårkväll när jag kom hem så ställde jag klockan på sex och hoppades att jag skulle vara pigg och inte börja snooza... 05.46 slog jag upp ögonen och höll på att göra det dumma: somna om igen.. slängde mig ur sängen efter ett tag och klädde på mig. öppnade dörren och kom ut i ett underbart dimlandskap där jag nu raskt traskat omkring i 55 minuter.

nu har jag just kommit ur duschen, ätit lite gröt och hunnit dricka lite kaffe och ska nu se om jag kan få in några bilder i datorn från helgen som varit.. inte speciellt många men någon blev de ju iaf =)

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback