last day..

japp.. då va den avklarad, den "sista" dagen på jobbet.. hädanefter blir det en helg i månaden vilket känns riktigt skönt! på måndag börjar ju skolan..

jag och threrése bakade en kaka i måndags för att bjuda dom på jobbet som "hejdå-fika"... therése slutar på fredag och jag har tagit mig några fridagar istället för att jobba hela veckan ut. idag kånkade jag upp ett gäng med burkar fyllda med kakor för att ställa ut för våra team.. så här blev resultatet ;)



jag har en del bilder från självaste baket men har inte hunnit att lägga upp dom eftersom jag tog en morgonpromenad istället för att blogga ;P

är i kramfors nu... har firat dagen med lite vin och nu ska jag vara social igen =)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Therése

Faten är tomma nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback