kräftfiske, vinst och en liten flicka =)

vilken helg det blev!

igår (fredag) så blev det kräftfiske med mamma, åke, syster och barnen uppe i resele.. 180 kräftor plockade jag och syster hem.. eller kanske snarare 250 men 180 fick vara kvar i vår ägo (dom små åkte tillbaks igen - dom blir bra nästa år ;).. var livrädd när jag åkte båten inatt men va fan de gick bra och ur båten tog jag mig trots att jag trodde att jag skulle hamna mellan bryggan och båten (i vattnet)..

imorsse bar det iväg till graninge för byakamp och vad hände? VI VANN!!!! HELL YES vad vi på ledinge är bra..

ledinge blev etta och norrledinge (också vår sida) blev tvaå... tji fick ni toksiá! ska lägga ut bilder på vandringspokalen som numera står uppställd på torngårda också ska ni få se en bild på mitt lilla diplom :D

ikväll fick jag dessutom ett underbart glatt besked!
Tessan och Stefan har fått en liten Emilia (GRATTIS!!!), ååh så jag har väntat...!! hoppas dom inte blir kvar så himla länge på bb utan att dom får komma hem om någon dag eller två och installera sig riktigt.

nu ska jag vara social.

hejhej.

Kommentarer
Postat av: Therése

Grattis!! Blev så sent igår så ringer idag istället! Hörs :)

Postat av: Gamerguy

Grattis :D

Ha en fortsatt trevlig söndag

2009-08-23 @ 10:16:16
URL: http://gamerguy.blogg.se/
Postat av: Mumlan

Stackars Åke som fick koka alla era kräftor... medans ni var på byakamp och jag var med Felicia på barnkalas.

2009-08-23 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback