jaha.. de va den helgen

mm.. snart är det jobb igen, imorgon klockan åtta börjar jag.. suck. men nu är det banne mig bara 2,5 dag kvar! :D

funderar på om jag ska bjuda på något innan jag "slutar".. vet inte riktigt vad men jag lär ju få handla isf, jag tänker inte köpa färdigt fikabröd (då blir man ju ruinerad!)

i helgen har det blivit mycke plock.. igår känns det som att vi bara plockade fram tills middagen (som förövrigt blev rostade rotsaker, grönsaks-grillspett och grillad fläskfilé med vitlökssås - mumma!). efter det så kom magda och hämtade oss och vi åkte till dem en sväng, spelade lite poker och sedan åkte vi vidare till veronica och zela där vi blev kvar fram till tolv, halv ett eller något sånt. fick lift med kent och lena hem vilket kändes bra eftersom det regnade rätt rejält och vi hade planerat att gå ut till vägen (säkert två km!) för att ta taxi därifrån. plus att vi sparade ett par hundralappar =)

känns som att det jag skrivit bara blivit ett virrvarr.. vet inte riktigt vad jag ska berätta. ska nog sätta mig i soffan med j.

hej hej!

Kommentarer
Postat av: Therése

Ååh! Vad gott det låter! Själv har jag bara ätit äcklig mat hela helgen.. Måste äta upp allt som finns i frysen och jag säger bara det; Det finns en anledning till varför man inte ätit av det tidigare :b

Postat av: Tessan

Om du vill bjuda på "specialkakorna" så har jag införskaffat bakplåtspapper nu :)

2009-08-16 @ 11:51:23
URL: http://tessantjarnberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tittade in en liten sväng..

Tack för igår.. jätte kul var det att ni kom.

/Veronica

2009-08-16 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback