helt knäckt!

vaknade 05.45 och va klarvaken.. fan tänkte jag! jag har ju sovmorgon och är ledig fram tills på måndag!.. gick ner och släppte ut katten, va en sväng på toa och gick upp och somnade om igen efter ett tag. sov till strax före tio när barnen vaknade och började surra. 

efter frukosten så klädde jag på mig och tog min dagliga promenad, HELVETE VA JOBBIGT! jag höll på att flyta bort.. 60 minuters promenad brukar inte vara några problem men jag måste verkligen ha tagit i idag eftersom jag har genomblöt.. pju. jaja. nu sitter jag iaf här och undrar vad jag ska göra resten av dagen. har ingen bil eftersom jag tog bussen till kramfors (billigare så ;).. tror att jag ska gå ut och kolla till kaninen en sväng.

imorgon blir det kräftmiddag hos mamma och efter det ska vi fiska lite kräftor också =) hihi.

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Therése

3 timmar, 57 minuter och 20 sekunder kvar för mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback