helgen i bilder

jahapp.. då börjar jag väl då..

i fredags åkte jag ju upp till therese med hennes present som tråkigt nog bara blev en vinflaska, jag har nog aldrig haft sån dålig fantasi någon gång.. sorry therese, bättre lycka nästa gång!



efter att vi snickrat och målat klart hemma hos jörgen så gick vi in och spelade tv-spel (wii).. jag tog en del kort på jörgen men ja jag får nog inte lägga upp dom eftersom han bara har kallingar och t-shirt på sig, men ni kanske kan tänka er hur en karl lever sig in i fäktning ;)

emilie trugade i mig en sån där röd tablett efter jag borstat tänderna (sån man får hos tandläkaren).. och resultatet ser ni nedan..

   <---- ROSA!

på lördagen kikade shirin, ingemar och max in en sväng... tog bara bilder på maxen och heller inte så många =(





vi byggde en slags inhängnad till honung så att han skulle få nytt gräs istället för att sitta och smutta på dom få mm som fortfarande växer i hans ordinarie bur.



honung i gräshimlen ;)



på kvällen svängde emmi och ante förbi, emmi fick en liten födelsedagspresent som syns till höger på den nedre bilden =)




varken jag eller jörgen finns med på någon av bilderna, dels för att jag stått bakom kameran och för att jörgen ALDRIG vill vara med på kort..

nu ska jag börja göra mig klar för jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback