första dagen avklarad..

ja herregud vilken dag! jag måste säga att det var kolugnt på skolan iaf, kändes inte speciellt pressat att komma dit.. inte tusen småungar som glodde på en (så som det funkar i både gymnasiet och högstadiet) och ett härligt sorl när jag för första gången entrade klassrummet.

efter upprop, presentationer, samåkningssnack, lunch, lär känna varandra, paus och en genomgång av ett företag så fick vi åka hem.. en halvtimma innan dagens egentliga slut =)

kom hem och gjorde middag och tog sedan en promenad på ca 90 minuter.. var riktigt skönt måste jag säga! sträckte inte ut lika mycke som jag gjorde igår heller så jag är inte helt knäckt :D

nu ska jag ta och leta fram schemat, skolböckerna (som för övrigt kostade 1300:- !!) och äta lite glass tillsammans med dom ;) sen sova.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback