fem dagar kvar..

japp.. fem dagar med heltid på anthill, egentligen fyra och en halv men jag har inte riktigt bestämt när jag ska ta ut min halvdag. torsdag, fredag, måndag, tisdag och onsdag har jag kvar (undra om jag får dela den på tisdag och onsdag..)..

torsdag och fredag nästa vecka har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, förhoppningsvis så får jag väl veta något om skolan så att jag kanske kan beställa böcker och sådär.. har iaf köpt kollegieblock med mamma fast inte betalt dom än.. ska göra det när lönen kommer =) måste också försöka klura ut hur man ger csn en sån där studieförsäkran, har inte riktigt fattat det.

har iaf tagit en morgonpromenad idag också, gick hyffsat bra att komma upp.. vaknade klockan fem av mig själv men insåg att de skulle bli alldeles för tidigt att kliva upp så jag somnade om och tog mig upp typ kvart i istället.

nu ska jag käka frukost och googla studieförsäkran :D

tjing!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

PÅ ditt besked som du fick om studielån på mailen av csn, står det en "klick" där du ska anmäla studieförsäkran. Det gör du första skoldagen. Puzz

2009-08-13 @ 13:48:06
Postat av: Mumlan

Kollegieblocken bjuder jag på =)

2009-08-13 @ 13:53:57
Postat av: Therése

OMG! Jag får ångest av att läsa det här inlägget! Studieförsäkran! Kollegieblock! CSN! Beställa böcker! Vad har jag gett mig in på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback