dagen hittills..

jag vette fan om jag stavade hittills (hitills??) rätt? shit the same..

gick iväg och köpte en present till therese som fyllde år igår och sedan ett litet paket till tessans kommande bebbe, inte många dagar kvar nu innan beräknad bf..!

lyckades dessutom ta mig upp till hullsta med tessan för att kolla in lite tiokronors-prylar när man liks har tid och köpte ett börja-skolan-kit till felicia som snart börjar ettan (mosters storjänta!) och två båtar som jag tänkte ge pojkarna.. känns lite fel att bara ge en av tre när det inte är något speciellt som födelsedag eller så och det är ju faktiskt inte pojkarnas fel att inte dom börjar skolan ju..

snart kommer väl lena och då ska vi göra matsäck tills kvällens bilbingo och sedan lär vi nog hinna fördriva lite tid innan det bär av mot forsmo.. jag hoppas jag slipper springa i panik till toaletten men än har jag inte känt någon speciell panik som det har varit dom senaste dagarna.


igår läste jag ut "14 år till salu" och tack och lov så fick jag låna "pojken som kallades det" och uppföljaren till den av tessan innan jag gick hem från det misslyckade baket.. (ska lägga ut bilder på kakorna också, en bild på hur dom skulle se ut och sedan en på hur dom blev... snacka om misslyckat, tur att dom gick att äta iaf ;)

nu ska jag ta å trycka i mig en nektarin och dricka lite vatten..

tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jävlar vad du har varit flitig med uppdateringar! Lycka till ikväll! Hoppas på att det blir vinst den här gången!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback