bildtajm - rullsand, furuvik!

rullsand - furuvik - gävleborg! here i come!



snacka om att man ser munter ut efter någon timma i bil..



strax innan första doppet i rullsand (och för min del det första på hela sommaren..) - la morgonrockers!



fabbe och jag myser i husvagnen =)


FURUVIKS DJURPARK..



scary tree!



stackars tjej!



apa/chimpans/gorilla.. jaja en nästintill mänsklig varelse iaf..



killing ;D



??????????????????





vi åkte lite båt strax innan regnet kom =)



sköldpaddor..



och en krokodil i samma "bassäng".. =/



och sist men absolut inte minst - den fotosköna kamelen! snacka om härlig personlighet..!

här tog mina bilder från min mineweekend slut, troligtvis på grund av batterier eller nåt sånt.. åter till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback