tisdag 07.07

jag känner mig som en påse potatis, alltså seriöst.. jag orkar inte ens kliva ur soffan, jag har lyckats tätta mig i en sån bekväm ställning att jag är fast.. undra hur jag ska ta mgi till jobbet ?

har sovit som en gud inatt (förutom dom gånger jag vaknat då).. skulle gärna ha frtsatt att sova nu på morgonen om jag kunnat. men snart är det helg, bara att hålla god min fram tills dess.

helgen som kommer ska vara så oplanerad som bara den, det enda jag vet att jag ska göra är att byta till sommardäck.. funderar på att stänga in mig och inte ens sticka näsan utanför dörren förrän på måndag. dra ur alla telefonjack och stänga av mobilen (skulle vara underbart!).. men vi får se, jag är så ombytlig så helt plötsligt kommer jag att behöva allt sällskap jag kan få..

tänkte att ni skulle få ett morgonkort, jag har tagit korten men jag vägrar lägga ut något av dom.. herregud säger jag bara! jag måste fixa håret, sola (?) och ta bort det svarta under ögonen för att se normal ut.

äh.. fan jag måste börja någon gång.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback