private number..

det är någon som ringer, har ringt många gånger nu, från skyddat nummer.. vem fan är det? det lär ju inte vara så att det är någon psyksjuk bloggläsare som ringer utan snarare något hemskt företag som vill att jag ska betala en massa pengar..

börjar bli panikslagen och svettas..

nu kommer minuset med att jobba på kundtjänst, jag har hört sååå många historier hur aliens kidnappar deras telefoner och att aliens ringer för flera tusen.. jag har hört historier om att det inte finns i prislistor att det är dyrt att surfa på mobilen utomlands, jag har hört skräckhistorien om nummer som ringer upp från utlandet och lägger på (den är ju faktiskt sann kostnadsmässigt och informationsmässigt).. men you name it! en mobiltelefon, troligtvis en hemtelefon också, kan göra förbannat mycke skumt för dina tappert intjänade slantar..

väntar på att telefonen ska ringa igen..

jaja.. shit happens, skulle de vara så att jag blir debiterad en massa är de väl bara att dra upp skiten i rättegång.. och om det nu är någon fin bloggläsare som ringer så säg gärna hej, jag jobbar med telefoner och tycker faktiskt att det är kul att prata i dom (HEMMA!)..

nu ska jag ta å hitta några kläder så att man känner sig bekväm på bion.. jag struntar i telefonen!

tjing.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hoppas filmen var bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback