orka?

hade lugnt hunnit ta en promenad nu på morgonen men va fan, äh! jag orkar inte.. jag tar den ikväll istället.

sååå... vad gör man klockan 06.51 på en onsdagmorgon då? jag förstår egentligen inte ens varför jag klev upp från första början men det kändes säkert bra då.. nu när jag vet att det är över en timma kvar tills jag överhuvudtaget kan tänka på att gå till jobbet så känns det ännu mer meningslöst =/

har iaf kokat pasta, eller håller på.. dagens lunch är inte ens påtänkt men något får jag väl slira ihop innan jag går.

jag och åke hade ju en "antal tecken per minut"-grej för oss i söndags men jag publicerade aldrig resultatet, vi kom fram till att om jag hade vetat exakt vad jag skulle skriva och inte skrivit fel någonstans så hade jag skrivit ca 400 tecken per minut, det är inte så himla illa pinkat va?

hmm... what else? försöker ju dra ner på snusandet.. jag går nu in på fjärde dagen på min snusdosa och om jag inte missminner mig så är det åtta stycken kvar i den. tog bara fem igår =) fast ja jag tar ju fejksnusen lite nu och då också..

nä nu ska jag springa in i badrummet... har planer på att titta på min sönderfrätta underläpp =|

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback