onsdag

veckans mittpunkt har kommit, eller ja inte riktigt än men efter lunch idag så kan man ju börja räkna ner till helgen iaf. skulle vara underbart att få säga att det här är sista dagen på arbetsveckan men pyttsan, no way.. världen har bestämt att en arbetsvecka ska vara fem dagar och helgen två (WHY??).. varför kan man inte få ha fem dagars helg och två dagars arbetsvecka med lika betalt som jag har idag? ge människan lite frihet för fan! visst kan man ta på sig att jobba extra då, inga problem. jag skulle nog bo på jobbet med tanke på att jag många gåner har så tråkigt hemma att jag håller på att förgås av tristess.

idag ska jag iaf ta allt med en nypa salt, jag ska skita i dåligt humör och jag ska säga ha en trevlig dag till våra kunder.. jag har väldigt svårt för att vara trevlig mot en kund i slutet av ett samtal men jag försöker faktiskt, trots allt så är man ju glad att "bli av" med dom..

till höger på min skärm så spelas ett bildspel varje dag, idag så har den valt att spela upp bilderna som jag och j tog i turkiet.. fan å jag måste åka utomlands! tänk om man kunde knäppa med fingrarna och vips så hade man "rätt" sällskap, packad väska, billig resa och massvis med fickpengar.. vore underbart!





fyyy va underbart de va.. jag måste börja spara pengar igen, ska gå in och kolla vad en sista minuten kostar nu..

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback