nyrakad?

ja ibland kan man faktiskt fundera, tog på mig hudsalva för att jag hade så förbannat torra ben.. jag skulle nog inte ha tagit på mig de, benen är röda och helt prickiga av irritation? hmm.. man kanske borde spana efter parfymkänslighet igen, har för mig att jag va känslig när jag va liten.. (mamma?)

bikinilinjen drog jag ju som hastigast av igår morsse men fan.. de skulle jag inte heller ha gjort! gjort är gjort och jag gör nog inte om det på ett bra tag. ibland får man ju bra knäppa idéer.. suck.

wokade när jag kom hem och sedan tog jag och tommy en promenad, gick lite över en timma.. riktigt skönt att sträcka ut benen trots olidlig träningsvärk (man är väl en hårding!).. kom hem strax innan sju och nu är jag klar för natten, har tillomed ätit en tidig nattmacka.

näpp 15 minuter kvar till room service, undra om man skulle kunna få karlarna hit? skulle var väldigt trevligt.. behöver ju inte bara vara inredning, kanske en liten chattstund.. ibland kan det ju vara riktigt skönt att snacka skit med "utomstående"..

johnny och mattias - kom hit nu..!

dags att borsta taggarna, ta fram tandtråden, hitta en mysig filt och burra ned sig i soffan.
god kväll!

Kommentarer
Postat av: Shirin

J och M kan få komma hem till mig med och myyyysa lite :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback