lyxfrukost!



lyxfrukost ;D mumma måste jag säga.. lägg in receptet på mackorna här nedanför.. jättegott!


2 Portioner

Räkmacka

· 2 Dubbelmackor

· 100g skalade Räkor

· 2 skivade, kokta Ägg

· Blandsallad

· 1 Citron


Dill Crème

· 2 msk Créme Fraiche

· 1 msk Majonäs

· 1 tsk Citronjuice

· 1 msk fint hackad Dill

· 1 liten, pressad Vitlöksklyfta

· Salt & nymalen Svartpeppar


Gör så här
1. Rör ihop alltsammans.



igår åkte jag hem till pappsen och firade luzen, synd att han va så himla mätt efter all fisk han fått att han inte ens orkade titta åt pitt paket som bestod av sheeba och nån slags godis för katter..
fixade lite med bilen - bytte till sommardäck och stoppade igen några hål med silikon vilket jag smart nog gjorde för hand (ett helvete att få bort!!)

kom hem rätt sent för att vara jag och har sovit alldeles för lite känns de som.. men de löser sig. ska nog ta min en promenad nu, underbart väder!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Tommy

Gah! Nu blev jag hungrig.... :D

Ser jättesmarrigt ut!!!

Postat av: Mumlan

Det var annat det mot för mitt löskokta ägg =)

2009-04-25 @ 11:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback