helgen är nära...

om nio timmar och trettio minuter får jag skrika att det är helg och gå hem... underbart!

lönen har kommit... också underbart! menmen.. jaja, den tar ju slut lika fort som den kommit. inte slut men den minskar drastiskt iaf! sista månaden på abonnemanget hos telenor nu iaf så det känns ju skönt.. 249 kronor rikare varje månad. synd bara att jag verkligen vill ha en ny mobil (precis när den gamla är betald)..

efter jobbet idag så ska jag nog ta en tripp förbi näbbar & klor för att se om dom har öppet, har dom det ska jag inhandla luzens present.. min lillbubbe fyller 13 idag, gammkatta =) har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka hem och byta till sommardäck idag eller imorgon.. äh de löser sig.

nu ska jag hinka kaffet och leta upp en kofta som jag kan ha utanpå min tunika sen ska jag springa till jobbet..

tjing!


ps. diskberget fanns inte imorsse när jag vaknade.. puts väck! jag blev faktiskt lite chockad över att jag inte använt ett enda glas eller tallrik igårkväll.. måste ha varit glassens förtjänst ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Borde vara lag på att du uppdaterar din blogg flera ggr per dag, varje dag! Haft tråkigt på jobbet ikväll och inget inlägg från dej :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback