hahaha!

såg på blogg.se's startsida att någon bloggat om cykelbyxan, i like it... alltså något som drar in feta lår så bra som den är svårt att hitta, synd bara att du får en valk lite längre ner istället..

jag kommer då att satsa på en liiite längre cykelbyxa om jag inte mot all förmodan går ner x antal kilo och får pinnsmala ben vill säga.

har iaf tagit dagens promenad.. ätit världens minsta middag och packat påskäggen med godis till barnen (blev nästan fyra hekto kvar när jag va klar!!!)

nu ska jag ta å lägga mig och läsa.. eller ja nåt sånt iaf, kanske ska diska och allt de där som vanligt först? surra i telefon brukar ju också gå hem.

HELVETES JÄVLA HV71 & DET ANDRA LAGET VILKET DET NU ÄR - MÅ BÄSTA LAG VINNA UTAN ATT FÖRSTÖRA MIN TV-KVÄLL!

go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback