gardinköp

jag har snart haft min lägenhet i fyra år, fyra år utan gardiner i vardagsrummet... två år utan gardiner i köket.. nu har jag börjat fundera på att köpa gardiner med andra ord, men varför kom det så plötsligt?

sitter iaf och kikar runt på jotex och har en vit gardin med rosa rosor på som jag fallit för, undra om det tyget skulle passa hemma hos mig? kanske kan man ha det i köket.. men sovrummet?
ska kika på några transparenta också, brukar vara skönare att få in allt ljus än att stänga det ute..

äh.. who cares? gardiner eller inte gardiner?

jaja.. helgen närmar sig med stormsteg, jag har börjat få panik.. det enda jag tänker på är hur jag ska få tid med allt jag vill hinna med på fredagen.. suck. menmen som vanligt så lär ju allt lösa sig, måste ringa syrran ikväll och fråga om kalastiden (har fortfarande bara hört tidigt kalas..?)

middag hos mammsen och sedan partaj med flickorna!.. jag hoppas att galejet blir roligt, längesedan jag va ut och nu har jag ju faktiskt lovat bort mig.. än är jag fortfarande virgin 2009 (krog-virgin).


dagens inköpslista:

rött vin
påskgodis till barnen
nån mat? (tips tack!)


vad jag inte ska köpa är snus, jag har just insett hur hemsk min snusgrop har blivit.. nu måste jag sluta! det gör så förbannat ont när jag stoppar upp snusen på vänster sida så jag gråter nästan (NÄSTAN!).. har ett par snusar kvar i den senaste dosan jag köpte, tänk va många klänningar jag kan köpa istället för snus.
om jag är en riktig fighter så klarar jag mig på den här dosan fram till på fredag iaf.. och de ska jag banne mig göra.. ska köpa en dosa med små portioner eller kanske ett cig-paket tills festen på fredag.. vet inte om mina vänner vill träffa mig i fyllan annars... ;P

nä nu måste jag återgå till jobbet... samtal!

/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Va? Har du inte gardiner i varken köket eller vardagsrummet? Det har jag aldrig tänkt på.. Inte köket i alla fall? (Försöker visualisera köksfönstret framför mig..) Gardiner eller inte gardiner, det är frågan :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback