fäller hår..

ja.. de gör jag, de bara rasar av mig! har säkert lyckats tappa 15 hårstrån redan idag och tänk då alla jag inte räknat med som fortfarande ligger kvar på huvudkudden eller sitter inbakade och fastklämda bland alla andra! SUCK.

jag tror inte att den här dagen kommer att bli bättre än igår.. snarare sämre. det är minusgrader ute och jag är trött som få, va jättepigg när klockan först ringde men jag somnade såklart om och blev helt knäckt. menmen nu sitter jag här iaf.

ska gå till jobbet om 30 minuter.. jag vet inte om jag vill, tänk om man kunde få stanna hemma bara för att.. pengarna får gärna rulla in ändå.. jag tror faktiskt att jag skulle gå på jobbet någon av dagarna, det är ju ändå så att jag måste ha något att göra hela tiden. eller inte hela tiden men nästan iaf.

efter jobbet idag ska jag gå in på multrå garn och se om dom har något fint band jag kan knyta runt mina gardiner.. sen funderar jag också på att köpa ägg. jag är snorpank efter fredagen så jag skulle behöva något som man står sig på bra till frukost.. fyra dagar kvar till lön! YIPPIE!

nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen blir det en liten promenix uppför backen..

tjing.

Kommentarer
Postat av: tessan

Oj om du bara tappar så lite hår så är du inte normal ;)

(Det är fullständigt normalt att tappa omkring 100 hårstrån om dagen – på grund av hårets växtcykel.)

Postat av: tessan

Ops, fel URL ;)

2009-04-20 @ 13:38:29
URL: http://tessantjarnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback