elva dagar..

i elva dagar har jag nu varit utan snus med nikotin i, jag har varit utan all snus i nio dagar och nikotin i sig har jag endast intagit när alkoholen funnits i min kropp..

just nu känner jag mig fri som en fågel och om tio minuter kommer det kännas lika jävligt igen, så är det alltid.. suck! menmen shit happens och jag ska ta mig ur de..

åt soppa och knäckebröd till middag och därefter åt jag efterrätt; misslyckad björnbärspaj... skulle nog ha varit godare om jag hade haft den lite kortare stund i micron och haft vaniljvisp till, ska göra ett nytt försök till helgen har jag tänkt.. kanske någon som vill komma på fika då också, vem vet?

nu ska jag ta å slänga mig i duschen, har varit ute och rastat tommy (mig också för den delen).. sen blir det kvällsmacka och godnatt.

hej!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh, vaniljvisp..

Postat av: Tommy

Rastat Tommy, loool :D

Jodu det var en bra prommis!

2009-04-20 @ 20:56:10
URL: http://www.cutthroat.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback