burn after reading..

har just tittat på filmen, den som står som rubrik - burn after reading.. den va faktiskt helt okej, rätt sjuk och komplicerad vissa stunder men helt klart värd en och en halv timmas popcornätande..

jag har kommit på att jag är stolt! jag är stolt över mig själv idag.. har bara snusat åtta vanliga snusar, i vanliga fall brukar det ligga på minst 16! funderar starkt på att snusa ännu mindre imorgon, jag tror det blir lättare till slut.. idag har jag gått som på nålar med fejksnus under läppen (xqs-snusen är dessvärre jävligt god).. tänk va många klänningar jag kan köpa för alla snuspengar, ooh... en helt ny garderob.

imorgon blir det nya tag, nu blir det sängen.

natt natt


Kommentarer
Postat av: Tessan

Dutti du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback