besöksrekord?

jag tror att jag hade de igår, vet ju inte hur statistiken varit tidigare men igår hade jag 26 unika besökare.. =) undra vilka alla är, skriv en rad för fan ;) tio stycken kan jag nog lista ut men sedan är det stopp..

nu är det torsdag, dan före döpparedan.. jag vill ju kalla torsdagen en av dom drygaste dagarna i veckan men jag ska vara postitiv idag också, eller försöka iaf. vet inte om jag va så värst positiv igår (kollegor?)..

har börjat fundera på sommaren och semestern, man kanske ska ta sig ner till arlanda och sätta sig och vänta på en sista minuten.. jag och therese (manshataren) talade om de igår på vår promenad och jag är bra sugen.. ska bara se över finanskrisen (min personliga) och sedan ska jag ta ett beslut.. det jag tycker är dyrast är nog resan till och från stockholm så då borde man försöka boka redan nu. aaaah! orkar inte planera.

har beslutsångest över mina kläder.. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig längre =/ sitter just nu i en rosa tröja och våndas för att den är lite för rosa till dom byxorna jag drog på mig (har hittat ett par till som sitter ok i garderoben =)

nä nu ska jag dricka mitt kaffe och vända uppochned på hyllan med t-shirts.

so long!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag har också undrat över vilka som varit inne och läst.. Fast å andra sidan: Brukar du kommentera alla bloggar du är inne på? Det brukar då inte jag göra så jag ska inte säga så mycket om andra som inte gör det :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback