bakis i vårsolen..

det gassar in hetta i vardagsrummet jag måste snart förflytta mig till sovrummet igen... huvudet dunkar efter gårdagens vindrickande och frukosten ser inte speciellt god ut just nu (kanske smakar bättre..)

grannen ville ha med mig på morgonpromenad men jag tror jag hoppar den.. orkar inte, vill ha vätska!

blev en hel del vin med flickorna igår, vi har tusentals bilder tagna och en hel del inspelade videosnuttar där vi sjunger gamla godingar av exempelvis backstreet boys.. vi e sååå bra! tänkte kolla igenom bilderna lite senare och lägga ut någon så att ni får se lördagskvällen ;) vem vet kanske hamnar någon videosnutt på youtube också - eller inte.

nu ska jag hugga in.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback