back to normal..

jag hatar vardagskänslan egentligen, men samtidigt känner jag att jag verkligen vill ha den... fart och fläkt samtidigt som allt är som vanligt på nåt vis =/ jag blir förvirrad och sur när jag är så dubbelsidig som jag är just nu (exempelvis).

jaja.. sundsvall va de, har ju lovat en lista på vad som inhandlades.. here it comes!


*två par gardiner
*fyra vita blomkrukor
*fyra stora innerkrukor
*två turkosa blomkrukor
*två fikusar (blommor alltså)
*blå badrumsmatta
*två blå badrumshanddukar
*högtalare till datorn
*hörlurar till min ipod/mp3
*doftljus
*sex glas
*en liten pajform (liiiiten!)
*en wokpanna
*två pokalmuggar
*en köksmatta
*två par trosor
*ett pannband
*ett vitt linne
*ett par vita/naturvita tygskor
*en jacka
*turkost presentpapper
*två rullar presentsnöre
*lukta gott sulor till mina nya skor
*en stekspade

nedanstående inhandlades och användes på plats..

*en hårborttagningsbehandling
*sushi
*skink & räk-sallad
*lite godis
*morötter
*dricka

kalaset här ovan (som säkert inte är komplett) gick på många tusenlappar... men... jag är ganska nöjd =)

igår hände jag upp gardinerna, la in badrumsmattan, hängde upp handdukarna, diskade alla glas (som jag nu ska ställa på plats), testade mina nya skor, testade trosor, lyssnade på mina nya högtalare, testade hörlurarna.. you name it! jag har nog använt allt nytt på ett eller annat sätt... ;)

jag och madde tog en långpromenad igår, typ en timma och tjugo minuter.. underbart skönt att få sträcka ut sig (även fast det va de enda jag gjorde på fredagen i alla butiker).


här kommer lite bilder =)



en liten del av det jag inhandlade i påsar..



nya gardiner, blomma och blomkrukor (blomman till vänster är ny)



badrumsmatta & handdukar



pokalmuggar och glas =)



turkosa blomkrukor..



underbara tygskor!



nya högtalare..


här kan ni också hitta några fler bilder från sundsvallsresan, manshataren hade nämligen kameran med sig och har då fångat några ögonblick på bild ;)

idag ska jag nog åka till graninge med syster, nu ska jag se om jag kan få upp tommy på en morgonpromenad eller om vi ska ta promenaden ikväll istället..

härnäst: frukost, sms-terror, blomplantering..

tjing!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ser ut som en lyckad shopping tur det där :)

Postat av: Anonym

2009-04-19 @ 09:41:30
Postat av: Mumlan

Det där blev somrigt och skirt med nya gardiner. Dutti Kicka =)

2009-04-19 @ 09:43:31
Postat av: Therése

Jisses, vad lång listan var! Och vad höga dina fönster är! Jag trodde gardinerna nästan skulle räcka till golvet.. De såg liksom väldigt långa ut på Ikea? Men fint blev det i alla fall! Och badrummet lika så :)

2009-04-19 @ 14:52:20
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback