arbetsskada

när vaknade jag imorsse då? ja... nu när jag väl får sova så är jag klarvaken när klockan brukar ringa, nämligen 06.15. jaja de va bara att kliva upp.. tog en promenad när jag insåg att det va alldeles för tidigt att äta frukost på en ledig dag =/

nu har jag duschat och halvt klätt på mig, ätit ett par mackor och sitter och smuttar på kaffet. jag är så jävla sugen på en snus så jag tror jag går i taket snart! menmen.. de går nog över.

har kommit på att jag gärna gör om mitt liv och lägger in det i kundsystemet på jobbet, då hade jag tagit bort en hel del produkter samt lagt på.. jag har tillochmed döpt dom. jag har kommit på brev som skulle finnas, you name it! menmen... drömma går ju, men jag drömmer iaf om nedanstående.

produkter att ta bort:

SNUSBER - snusberoende
KGUNLIM - kilon (unlimited)
MKTHAIR - mycket hårväxt

produkter att lägga på:

HÖGUTB - högskoleutbildning

brev att kunna skicka ut:

FUCKOFF - ja helt enkelt fuck off!
CHUREX - radera ditt ex.



ovanstående är bara en början till en revolution av kontroll.. i like control!


nu ska jag gå och sparka sönder något (allt för att inte gå och köpa en snusdosa).


hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

HAha vad enkelt det vore om vi kunde gå in i systemet och ändra ordning livet som vi vill =) jag är helt klart med på idèn.

Postat av: Anonym

HAHA!

Fan va klockrent !!!

2009-04-10 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback