syjunta..

fast ja.. jag va ju helt ensam på den, fick för mig att jag skulle sy igår så jag gick upp å hämtade symaskinen på vinden å satte igång... det blev tre kuddar, en duk och en sån där man ska ha under armbågen då man sitter vid datorn för att slippa få ont..
till den sistnämnda måste jag fixa innehåll bara, lite dyrt att ta mitt råris och fylla med =/

       

bytte glödlampa också, stod på den där förbannade stegen å skakade.. fy fan va högt de e till detta tak, å inte klarar du av att byta lampa med en hand heller... ne-eh... bara att släppa allt tryggt och stå där och svaja 2 meter ovanför golvet..

hade planer på en promenix igår men det blev ingen... istället så sydde jag å donade på lite här hemma..

förresten så har jag köpt en dammvippa! äntligen kan jag rengöra mellan pinnarna i elementet.. =) de är inte mysigt där å jag fyndade dammvippan för 9,95 på jysk =)

denna månad har jag bränt min lön på följande ting:

*en stickad tröja med stor krage
*en ny väska
*en kort kofta
*en ny bh (den behövdes)
*två basic t-shirts
*en scarf
*en hårklippning

vad jag ska försöka ta mig råd till denna månad:

*att färga håret
*medicin

hmm... kanske borde lagt dom sistnämnda grejerna först på listan eller ja iaf på den övre delen av listan... jag är lite dum ibland..
nä nu ska jag ta å göra mig klar för jobbet..

på återseende.

Kommentarer
Postat av: Therése

Tjusigt Tina!

Postat av: LillaMy

Tinili Tina, hur mår du min vän? Vad gör du för kul? Såg att du sytt, nice! :) Du såå duktig! Tänker på du ska du veta.. Kram kram kram

2008-10-02 @ 16:00:59
URL: http://snowies.blogg.se/
Postat av: Lisa

Uppdatera =))

2008-10-08 @ 19:37:59
URL: http://www.lisa.wånder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback