fem dagar kvar

fem hela arbetsdagar till, känns som att jag jobbat en evighet redan men det beror nog på 12-timmas dagarna jag haft. det har faktiskt gått bättre än jag väntat mig, hade räknat med att komma hem hårlös med tanke på hur dumma människor det finns i sverige... men allt hår sitter kvar, hör å häpna ;)

idag börjar utbildningen till kontaktteamet... vet inte vad jag ska skriva om de men så e de iaf. två och en halv vecka tror jag att vi ska hålla på å därefter så börjas arbetsuppgifterna delas ut. spännande, hoppas att det är bättre än privatdelen iaf =)

hmm... äh, jag vet inte vad jag ska skriva... måste ta å dricka upp kaffet å borsta taggarna å därefter dra mig mot jobbet men jag skriver säkert mer ;)

/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Två och en halv vecka?! OMG, så soft! Jag räknar ned till den 18 september, då borde ni vara klara med utbildningen och jag har långhelg (4 dagar ledigt) :)

Postat av: Bettan

kontaktteam? Vad är det för flaschiga grejer ni börjat med? Jag antar att allt rullar på även fast jag inte sprider ljus och glädje i era lokaler längre? :D

2008-09-02 @ 21:55:53
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback