barnvakt..

dom e så söta dom små liven men herregud vad dom kan jävlas med varandra... melvin bet felicia ideligen och tillslut blev det tvärtom...
moster satte ner foten i golvet (hårt) och bad barnen sitta var för sig och om dom ville ha chips så fanns det mitt på bordet.. hotet var att om de va nå mer gnäll så blev det varken chips eller film... jaja de funkade ju i 20 minuter iaf...

fabbe fick sitta vid datorn och titta på skotrar på youtube... (innan jag fattade vart pappa hade skotrar i datorn).. felicia blev lite kinkig men jaja... de blev en "garanti-lapp" där det stod följande:

"jag lovar att felicia får sitta vid datorn imorgon/tina"

hon litade alltså inte på mig.. å läsa kan hon ju så jag skrev en lapp för att verkligen bevisa att jag lovade de =)

de gick förbannat bra att lägga dom, fick öva min sångteknik efter att ha läst "när findus var liten och försvann".. tror att det blev blinka lilla stjärna tre gånger... är värdelös på att komma på några när det väl gäller (kan ju inte direkt börja sjunga havet är djupt när dom ska sova..)

kom hem välbehållen och döless, tänkte gå på krogen med sis men ja... de sket sig ju rätt så rejält, var nog inte på det bästa humöret å absolut inte när hon stressade mig som fan..
jag la mig istället och fortsatte läsa "att älska som en porrstjärna" av jenna jameson.. inte många sidor kvar nu =(

nu ska jag trippa ner för trappen, hämta den stora stygga stegen och förhoppningsvis kunna byta glödlampa i hallen (har inte haft en fungerande lampa där sedan januari).. sen ska jag nog dra mig ut i blåsten, lämna igen lite filmer och ta en promenad..

målarnas byggställning med "draperier" (vad fan heter de???!!!) flyger som bara den... hemska oljud =)

här kommer några bilder...


fabian kör skoter.. man tager vad man haver..


en trött melvin...


storasyster felicia..


ett härligt gäng va de igår, fabbe "burnade" runt på nedervåningen å dom andra tittade på film oberörda av ljudet..

so long!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jajjemän jag grejade målet plus lite till;) Så jag är nöjd!

Postat av: Martina i Blekinge

Men du vad flitig du har varit som varit barnvakt och sytt kuddar och grejat. Hur är boken? Är den läsvärd?

2008-10-05 @ 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback