ännu en dag..

..med väldigt bra lön... de e såna här dagar man känner för att jobba, dock inte efter antalet idioter jag talat med.
jaja... snart är det kväll iaf =) 1 timma och 5 minuter kvar... wooohooo!

den här helgen har bestått av mat, jag känner mig uppsvälld... det enda "vettiga" jag gjort är väl att måla åtta plankor vita (inför takläggandet hos jörgens vänner) och plockat i och ur diskmaskinen och hjälpt till att duka på och av bordet. dessutom har jag läst en hel del i "att älska som en porrstjärna" (av jenna jameson) - jag rekommenderar den VARMT!

vi sitter numera i det "högra rummet" på jobbet... de e så lugnt å skönt på den här sidan... allt utom min kollegas hemska musik som han hade på tills han slutade... SUCK... jag fattar inte varför man lyssnar på typ spelmusik.

nu vet jag inte vad jag ska skriva, någon dag framöver ska jag skriva ett inlägg som heter "SLUTA LÄS MIN BLOGG" och se vad det resulterar i för statistik.. jag kan tänka mig att människor blir mer intresserade om de ej "får läsa" den :D
hihi... jag ser fram emot de men ni som läser nu behöver ju inte vara direkt skraja... läs på för fan =)

kram

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha, är det möjligen Tomas eurotechno du syftar på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback