ah...

äntligen börjar träningen, hoppas att man kan få ut det bästa av den nu å att man håller humöret på topp och går dit varje vecka...! ikväll blir det chi ball och pump, kommer att bli ett långt pass men gratis är gott som man säger :D
det är nämligen prova på vecka på gkpulsen nu så... jag får väl se till att gå nu iaf =)

nästa vecka har dom också lagt till några andra pass, dock får man inte prova på dom den här veckan men... shit happens.

utbildningen rullar på, känner mig fallfärdig på kvällarna (hjärnmässigt), jag har många gånger hasplat ur mig konstiga saker och jag drömmer om system, termer och tjänster... de e jävligt läskigt att vakna upp när man haft en kund på tråden då man sov.. jaja.. om allt blir som planerat så ska vi in i telefonen imorgon eftermiddag, lika bra att hoppa in så fort som möjligt tycker jag, ju mer tid vi får tillsammans med utbildaren då vi sitter i telefon... ju bättre =)

nä nu ska jag slänga i mig maten, ikväll har jag planer på att komma hem svettig som en gris ;D

bye!

Kommentarer
Postat av: Therése

Har du tänkt på det där med att vissa kunder inte kan säga siffra sju utan säger typ schiu, jag undrar - kan de inte säga ex. sjukt heller? Säger de liksom schiukt?

Postat av: Therése

PS: Det är noll i konsumentkön men på företag ringer det minsann på.. Klockan kvart över elva på kvällen! Hur schiukt är inte det?

2008-09-08 @ 23:14:48
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback