uppdrag florist

japp.. efter att jag la in den där bilden på köksduken för ett par veckor sedan så har jag gått och tänkt på mina blommor, har planterat om en (hoppas den överlever chocken) och nu la jag blicken på en annan i köksfönstret.. stackare..

                   
före                             mittemellan                   efter

den blev ju inte bedårande men mer bedårande än innan iaf.. jag måste ta å gå en kurs eller nåt!

tog också lite kort på spacklingen... vet inte om någon är speciellt intresserad men jaja... here they come..

                   

bild 1: liiiiite spackel
bild 2: lysknappen som människan glömt, skavsårsplåster istället för eltejp!
bild 3: det börjar bli lite stökigt...


jaja.. så ser det ut för tillfället, bilderna sen i lördags måste jag flytta till min gamla telefon för att få in dom i datorn, LG har nämligen inte uppfunnit program för vista! underbart... eller inte

nu ska jag dra på mig ett par strumpor, fylla vattenflaskan och sätta upp håret.. därefter bär det iväg på kick boxing - där ska jag ta ut mitt dåliga humör, om jag orkar.

/t

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha, skavsårsplåster istället för eltejp! Är det du som fixat det? Den gröna växten såg i alla fall riktigt fräsch ut efter att du hade stylat den :)

Postat av: ila luktande husumbo

du är så duktigt du;)blomman vart faktiskt bättre:P

2008-10-22 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback