tjejkväll

jag och milla satt på jobbet imorsse (fika) och tittade i tidningen och ser "tjejkväll"... yippieee! tjejkväll på stan (läs: vi har en bra anledning till att skippa träningen ikväll)..

va upp på åhmans efter jobbet och hämtade färg, fogmassa, sandpapper, roller, pensel och täckpapp... hem å ut på stan! åt en macka på sebastians till middag (är jättehungrig nu) och sen kikade vi runt i alla butiker.. jag brukar shoppa som en tok men idag va de nåt som va fel =/

* tre par trosor (take 3 pay for 2)
* "glädjekalender" för 2009
* en pocketbok - titeln minns jag inte men den handlar om en familjehund

jaja... de gick pengar iaf, jag förstår inte hur så lite kan vara så dyrt.
nu när jag kom hem så tog jag sandpapperet och putsade på spacklet vi lagt på... tittade på fogmassan och tänkte kan man stänga tuben efter man öppnat den? sen la jag ifrån mig den igen.. kanske är som min älskade syster säger att de e svårt.. jag håller på det ikväll iaf.

imorgon åker syster till sundsvall å hon ska shoppa ett bord till mig! ÄNTLIGEN!!! de blir de billigaste men det som passar in bäst för dom pengarna.. (ni ser.. jag behöver inte ens shoppa själv för att få hem något nytt)

min plan nu är att ta kort på mitt vardagsrumsbord och mina köksstolar och lägga ut dom på blocket.. blir 150:- för 4 inte alltför snygga stolar för dyrt? 100:- för ett vardagsrumsbord? äh jag har ingen aning om vad jag ska ta.. ska ta med mig bilderna på jobbet och fråga om lite råd där..

nu ska jag gå och läsa beskrivningen på fogmassan, passar den inte mig så tänker jag städa istället.. diska iaf, kanske.

g´natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

FY FAN va du är duktig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback