stackars mamma..

detta ständiga bollplank, denna växel.. har lyckast ringa henne typ fyra gånger på 30 minuter.

1. mamma du måste gå på bolaget och köpa vin till mig, dom stänger tre!
2. mamma du behöver inte gå på bolaget, dom har öppet till sex.. vi hinner själva.
3. mamma kan du snälla snälla åka upp och köpa grundfärg till mig, dom stänger fyra!
4. hej...... tänkte bara säga att du har ett gäng matlådor hemma hos mig som du kan ta när ni ändå är där.

mamma suckar nästan när hon svarar numera.. men hon är den bästa mamma man kan ha!


imorgon bär det av hem till graninge, ska slipa och måla min kökssoffa och hämta nya köksstolar.. jag ska sälja mina gamla ikväll =)
ingen som har ringt om vardagsrumsbordet än... =/

jag och milla funderar på att ta en sväng på krogen imorgon (om emma läser det här kan jag tänka mig att hon blir glad - föreslå gärna en förfest!).. blir inget kramfors med andra ord.

sitter på jobbet, tror inte att någon jobbar idag förutom vi på kundtjänst. så himla lugnt!
nu ska jag återgå till telefonen ige..

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback