piller

...går ju att tolka på många vis.. för tillfället så pillras de ganska mycke hemma som ni kanske läst men piller slinker också ner i halsen.

fick ju penicillin för urinvägsinfektionen nu i veckan.. när jag hämtar ut dom så säger apotek-tanten "ta en klunk vatten innan, det är viktigt att den inte fastnar i halsen..den är nämligen frätande" - tips: passa er för selexid! än har jag klarat mig och halsen är fortfarande hel (inga frätskador än alltså), ska äta dom ett par dagar till så jag hoppas att jag klarar mig!

min älskling fyller år imorgon, har haft "kalas" idag.. är väl egentligen inget kalas när de inte är en massa barn men folk har vi haft här iaf =) känns som att jag ätit hur mycke som helst.. längtar till träningen imorgon så att jag får bränna nån kalori iaf..

Sundsvall besöktes i fredags så de blev lite shopping =)
*två par svarta skor (nästan stövlar)
*en löpare (duk) till J
*två kuddar
*display-plast till telefonen
*en pokalmugg från ikea
*knästrumpor (grå)
*pet shop's till felicia (julklapp)
*godis
*fika
*mat
var grymt nära på att få med mig en kanin hem... fanns jättefina på arken's zoo, en såg precis ut som min älskade spike! (jag är svag för kaniner)

fan å... jag inser att jag har ätit alldeles för mycke den här helgen!

svängde in i utansjö och skulle hämta ett extra-ljus till bilen men kom därifrån med en hel front till bilen.. fick två extraljus till halva priset av ett =) snacka om fynd!

nu ska jag sätta mig å kika på tv och försöka undvika dom pommes pinnes som är kvar... kommer att bli svårt!

/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh! Jag vill också handla saker..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback