header

satt igårkväll och skulle göra mig en egen header till bloggen... de e inte lätt, förstår inte hur dom får den att ligga i mitten å hur dom får den att vara så stor.. den jag gjorde blev minimal även fast jag följde ett A4-ark.. snart tar jag å målar en och klistrar på skärmen (synd då att ni inte får se den..)
hade en plan på att vara egoistisk då jag skrivit jag. på min sida sedan begynnelsen av denna blogg.. de blev inget mer jag än den där headern som ligger för tillfället... jag är less på bloggens utseende men vill inte betala för att få till en fin ny...

ikväll har jag inte tid med att pillra med det... å dessutom så förstår jag mig inte på hur man flyttar lager i såna där gratis-program (tacka vet ja photoshop.. som e svindyrt)...
någon som har något tips? hur många pixlar gäller för headern osv..

nu sitter jag än en gång på jobbet... väntar på ett möte, ska väl gå om kanske fem minuter till ett litet eget rum (funderar på att ta med en filt å en kopp choklad men har inte bestämt mig än)..

jag har börjat fundera på GI-metoden, jag har läst en hel del.. hittat en del tabeller man ska följa men jag förstår fortfarande inte.. någon som vet hur många kolhydrater man får äta per dag - och detta då inte räknat i gram?
jag åt kesoplättarna som blev över igår... dom va inte lika goda när man värmde upp dom men jag har kommit på vilken av mina kryddningar som passar bäst iaf =)

nä nu... nu ska jag ta å göra något vettigt, kanske öppna upp inkorgen för att se om det kommit in något spännande som jag möjligtvis hinner med innan mötet.



de här skulle bli min header... jag hatar bilden i mitten (de va de lagret jag ville flytta lite på... ) äh nu är det flattat och klart men opassande ändå.

på återseende..

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag hoppas stenhårt på att du får till din egna header, den är mycket finare än den där standardsaken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback