godis

fick en länk utav en kollega igår där det framgår hur många kalorier det är i godis, alltså specifika sorter... ja gär en lakritsälskare så jag klarar mig ganska bra! klistrar in länken här nedan så ni får kika på den =)

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article2035413.ab?service=print

igår blev det långpromenad istället för träning, jackan va genomsur när jag kom hem.. jävla regn! även fast man ofta sitter inne å slappar på hösten så blir man lika irriterad på regnet som strilar ner där ute, samma skit idag!

blir inge kramfors i helgen utan de blir till att stanna hemma.. åker upp till mor ikväll å en sväng till pappa på söndag =)
noll planer om lördagkväll, någon som har nåt tips?
jag skulle vilja börja måla mitt rum lite mer men ja... syrran ska ut å partaja å jag är värdelös på att måla + att jag är höjdrädd.. kanske ska börja skruva isär lysknappen å spackla runt den iaf (hur spacklar man??)

sitter än en gång på jobbet... känns som att jag bor här, jag åmar mig över mina skavsår efter alla nya skor (promenadskorna är inte ingådda heller).. innan dagen är slut så kommer nog mina kollegor ha skavsår i öronen av allt gnäll :D

fick min beställning från ellos för ett par dagar sen, synd bara att jag badade i den jättesnygga tröjan.. jag beslöt att skänka bort den som födelsedagspresent till min älskade natalie istället för att skicka tillbaks den =) hoppas att hon kan ha den.. annars blir den till myspys-tröja hemma =) bältet däremot va jättefint.. synd att jag tog en större storlek bara, har ju gått ner ett par kilon igen å förhoppningsvis så blir de fler.. :D

nu ska jag börja jobba... har slappat dom första tio minuterna så jag borde väl sätta igång..

xxx

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag ska försöka förtränga den där godislistan, den hindrar mig från att rusa till automaten och länsa den på KitKats :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback