yes!

dom vann! fy fan va bra.. de behövde dom verkligen! underbart att se kusin slå in 2-0 målet, kanon av en som oftast inte petar in något mål... tjurda ligger i släkten :D
dock va period två och tre väldigt knepiga, hönsgård kallar jag de... dom åkte bara runt å jagade pucken, inte speciellt bra mål-chanser eller nåt sånt men va fan.. kul att se dom hålla nollan iaf !!

de krävs att ledingeborna (jag och syster ursprungligen) kommer å gästar för att dom ska lyckas trycka in ett par mål, vi borde nog åka oftare ;)

åt på max efter att vi sett matchen å sen åkte jag hem till graninge med pappa och rosie. rosie och jag klädde min köks-soffa och sen blev de gonatt.. så himla trött!
imorsse va jag klarvaken typ halv 8 så jag drog mig en timma å sen bar de av ut i friska luften (efter frukost).. lastade släpvagnen med soffan å en annan möbel som skulle till stan å sen fick ju pappa en lysande idé att vi skulle köra in ett lass med ved... jaja dotran tog fram musklerna å lastade :D

iväg med lena till staden igen vid 12 å hängde på till rock-ragge.. jättekul!
fika hemma med lena (kallades middag för mig..) å sen så har jag mest slöat.. fikade hos grannen då hon fyllde år, alltid gott med tårta =)

nu står iaf soffan på plats.. ska ta en bild lite senare men ja... vågar inte sitta på den då den tydligen inte torkat än. suck! jaja.. om 24 h så lär den ju iaf va torr så imorgonkväll hoppas jag kunna lägga mig å slöa i köket =)
de blev fint om än lite ovant.. men de löser sig säkert med tiden.

nu ska jag ta å slänga mig i säng.. imorgon är en ny arbetsvecka.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback