vinkväll

igår efter jobbet så slog therese och jag oss ner i soffan med en vinflarra var... min tog slut (såklart..) å therese hade köpt ett okänt vin vilket inte slank ner lika lätt som mitt =/ stackars!

sprang en sväng på ica och inhandlade chips, dip och godis... (dipen står fortfarande på bordet - oätlig) efter att ha tryckt i sig en hel del snask så låg jag halvt fördärvad och åmade mig om mitt illamående, men de va de värt!

pratade, lyssnade på julmusik, lyssnade på elins låtar och såg på idol.. trevligt trevligt :) deckade väl någon gång strax innan ett kan jag tänka mig.. döbakis när jag vaknade vid åtta imorsse! URK.. men nu känns de väl iaf lite bättre..

jag har upptäckt att min dator inte klarar av ikeas hemsida... de går till en viss punkt å sen är de stopp. jag kommer fan inte in på just den lilla avdelning jag vill komma åt.. ne då hänger sig skiten å jag får börja om igen.. jag blir galen!

idag bär det av mot ö-vik och modo-södertälje.. jag ska som jag tidigare skrev skrika dom till vinst, modo har förlorat allt för många matcher nu på slutet.. hoppas dom vinner idag!
nu ska jag ta å klä på mig, titta på dammsugaren och möjligtvis gå ner på stan en sväng istället för att dra ett varv med den.. beror på om den ser uttråkad ut eller inte (den ser ofta helt ok ut..)

håll tummarna ikväll för ikväll ska modo vinna matchen!
bye

Kommentarer
Postat av: Therése

Aja, nu vet jag i alla fall vilket vin jag inte ska satsa på nästa gång ;b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback