vilken helg!

å herregud... inte hade jag väntat mig att helgen skulle bli så fullspäckad med aktivitet och förväntan :)

fredag blev det vin och idol med therese, repris från förra veckan med andra ord... riktigt trevligt :D

lördag så va jag å therese på stan å åt frukost å gick runt i allt vad stan nu har att bjuda på, blev väl inte direkt mycke shopping så jag har inte så mycke roligt att berätta där.. men pajen på sebastians va kanongod!
sen bar det av till graninge, åt middag där å sedan skjutsade jag pappa, rosie och deras vänner till stan där dom skulle på galej .. inget galej för mig alltså så jag gick hem och sprättade spargrisen och fann där i 1919 kronor! WOOHOO..! jämnade ut med småpengar så att de blev 2000 å har nu en påse som väntar att få bli tagen till mitt sparkonto =)

bäst av allt på lördagen va ändå att tina blev tant igen! chockartat kom en förlossning som jag inte väntat mig förrän i januari! KANONKUL :D liten tös kom till världen, inget namn än men de kommer.. :)

skjutsade pappsen och sällskap hem till graninge igen och försökte sedan sova...legat och vridit och vänt mig hela jävla natten, blev kanske fyra timmars sömn totalt =/ astrött nu måste jag säga..

idag har jag varit på julmarknad i kuben med mamma, åke, malin, fabbe, felicia och melvin... sen har vi gått på stan (skyltsöndag idag - de hade jag heeeelt glömt bort). hamburgare och mjuk pepparkaka till efterrätt, mumma.

nu har jag dammsugat upp alla smulor efter fikat och plockat ihop alla leksaker efter barnen och ska väl slänga mig i säng!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback