kluven

ja.. de e väl de enda jag kan skriva, va fan gör man? eller vad har jag gjort?

är helt urblåst i huvudet, nog för att det börjar kännas bättre nu iaf.. imorgon blir de banne mig jobbet. har varit hemma ett par dagar.. sovit ett par timmar här och ett par timmar där. vi får se vad som händer.. jag hoppas att allt löser sig iaf.

ha varit en sväng i graninge och målat för att rensa tankarna.. va kul att se hur soffan kommer att se ut när den e klar.. åker nog hem en sväng i helgen också. skönt att komma bort härifrån ett tag å bara vara..

igår kom sofie å vi åt tacos.. jättegott! kul å surra lite också.. de gör man ju lite mindre nu när man är hemma (är ju van att surra åtta timmar om dagen)..

idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. måste nog gå å handla, ska se om jag kan hitta nån slags tråd till hjärtat som jag la upp i förra inlägget.. är meningen att det ska vara lindat i någon dekorativ tråd också men mitt har inte kommit så långt än.

nu ska jag ta å läsa lite, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback