jag vet inte

ja helt ärligt så vet jag inte vad jag ska döpa inlägget till... när jag va liten så va "ja kan inte" mitt standarduttryck och det gläder mig att syrrans minsta går och säger samma sak. både han och jag vet ju att han kan o att jag kan fast vi kan ju inte säga det högt ;)

igårkväll blev det pizza med milla som ni kanske såg...å den olidliga dagen tog tillslut slut.. pricken över i't var när vi gick utanför jobbet och det spöregnade! jag blev iiiiinte glad med tanke på att jag inte hade något paraply med mig (nu har jag packat ner ett i väskan)..

är förvånansvärt pigg idag, klev upp efter bara andra ringningen!! de e sensation, brukar ju ligga tills jag nästan kommer för sent.. klev iaf upp in poå toa (början på den vanliga rundan) å sedan när jag kommer in till vardagsrummet för att tända i taket så "plupp"... YES lampan gick, detta kommer bli den tredje lampan jag byter på ca fyra veckor! min lägenhet vet nog om hur mycket jag ogillar att stå på den där förbannade stegen men jaja, up up and away å jag måste dit igen...

nu ska jag se om jag hittar några bra strumpor att ta på å sen ska jag ta å göra mig klar =)

/T

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha... De är såå roligt att läsa din blogg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback