äntligen

äntligen kan jag gå rakt in i köket utan att behöva krångla mig förbi något.. skönt!
hon som köpte stolarna skickade hit sin dotter med tillhörande man för att hämta dom igårkväll... dom började surra om bordet så vi gick upp och kollade på det och smack så hade dom köpt det också.. jag drog ett litet skämt om att dom kunde hämta det mellan 7 och 10 idag..

klockan 08.48 ringer min mobil och dom säger att dom är på väg (jag som sov som en gud).. jaja klädde på mig gick ner och öppnade.. efter att ha skruvat isär bordet och burit ner det så fick jag höra att han hade varit här klockan 7 också... =| tack för att han inte ringde då... jag skulle nog behövt sova ett par timmar till egentligen.

idag bär det av till graninge, ska slipa och måla lite har jag tänkt =) milla hänger på så då har man någon att surra med under tiden, skönt! pappsen har ju en tendens av att ha annat för sig..

nu blir det frukost på stanmed milla, troligen paj på Sebastians eller om jag hittar någon smaskig macka.. måste ju bränna pengarna jag tjänat ;)

/trött tina

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha! "Måste ju bränna pengarna jag tjänat" ;b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback