påskångest.

nu är det ett tag sedan igen, inte hänt så mycke på senaste tiden.. påsken rullar in snabbt som fan å jag har blivit ett år äldre :|

idag åt jag frukost klockan ett på Westerlunds, tacobuffe. GÖTT! därefter bar det iväg upp på affärn med mor min, köpte godis till barnens påskägg =)
drog på stan lite senare med lena å skulle hitta nån liten leksak till påskäggen också, fann leksakerna å kikade in på lindex och kappahl i bara farten.. de blev en ny klänning! den ropade på mig, verkligen jag!

dom pengar som nu är kvar ska jag nog köpa snus för.. de e de enda som behövs resten av helgen tror jag. eller ja lite bensin för att kunna äta lite påskmat med nära och kära också men i övrigt så klarar jag mig nog rätt bra på knäckebröd och vatten.

har just fördelat godiset till barnen, herregud va mycke de blev! blev några till mig också men det hade jag planerat på affären redan (allt i lakrits är mitt!) så nu sitter jag här å knaprar döskallar. jag ska också prisa mig själv för att mitt påskägg inte blev störst utan endast består av ca 15 godisar!


fyllde 22 i måndags (vilket medförde en hel del pms och klimakterie-effekter), inkasserade lite pengar och fick lite smått och gott.. massor med tulpaner, en ros och lite påskris =)
kan säga att de blev ett lite för stort kalas på en och samma gång på kvällskvisten, 14 personer med mig själv.. min lilla lägenhet räckte inte till så vi fick dela på oss vilket gjorde att jag hade noll koll på vad som tog slut i ena rummet när jag själv befann mig i det andra.
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT - jag hoppas att mina besökare inte tog illa upp!

i tisdags åkte modo ur slutspelet, jag hade ändå hoppats på iaf en match till men dom slappade till lite för mycke.. tack o lov så fick jag inte se matchen då den inte visades på 9an.

bara 6,5 vecka innan soffan kommer nu, GUD VA JAG LÄNGTAR... pappa tyckte att jag kunde tänkt på soffan lite tidigare så att det skulle funnits mer platser att sitta på i lägenheten då jag fyllde år men ja.. tyvär pappsen jag kan inte tänka så pass långt att jag köper en ny soffa bara för att jag fyller år (?)


nu ska jag hitta på något annat och sluta upp med att äta mina döskallar, har sår i gommen redan =(
krämkräm


Kommentarer
Postat av: Adina

Åh, laktrits..

Postat av: Adina

Jämt, jämt tjuter det i headsetet på mig när jag går in på någon sida på internet där det är ljud.. JÄMT! Men inte nu när jag läser ditt påskmail :| Ingen ljudeffekt men de var i alla fall väldigt fina att titta på ;b

2008-03-20 @ 18:53:22
URL: http://afts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback