morgonkaffe.

nu är det ett tag sen jag skrev igen, jag faller lätt ifrån precis som med allt annat. legat på latsidan i helgen men har haft fullt upp ändå vilket gjort att jag inte haft så mycke tid att döda..

skippade träningen igår och tog en promenad istället, började gå från syrran å hemåt för att pappa sedan skulle plocka upp mig efter ca 35 minuter (hmm,... 50 blev det visst)..  där gick jag all alone efter stora vägen å lastbilarna bara swischade förbi! jag måste säga att jag var bokstavligen livrädd när en lastbil kom samtidigt som en mötande bil.. huua!
sofie kom å hälsade på å vi satt å blåstirrade på TVn, outsiders å nån dategrej..

sofies kissemiss fick kattungar typ i torsdags, hon fick tre men bara två överlevde... å i förrgår dog nummer två.. =(  nu e de bara en enda liten krake kvar... sååå söt.

hmm...vad har hänt mer, jo.., träffade ingemar, shirin å max! de va jätteroligt... synd att de kommer att ta sin tid mellan gångerna.. men tant tina hade köpt modonapp som han fick med sig ner mot dalarna igen. han ska bli modoit rakt igenom (!), tycker väl både jag å ingemar iaf..  bäst att börja i tid alltså!

va ut med lena i helgen på bowlingen... de va skitkul! herregud vilket dansgolv, vilken musik å såå många människor man inte träffat på länge! underbart..

i övrigt så rullar allt på, jag måste säga att jag är lite kär ;) hihi..
/T

Kommentarer
Postat av: mads

ah tina. livet leker va ;) jag vill hem o joina dansgolvet med dig..:/

Postat av: Adina

Lite kär?! Tina då ;)

2008-03-05 @ 12:21:03
URL: http://afts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback