kallt

kallt som fan ute, kom hem från jobbet för kanske 40 min sedan.. äntligen är påsken över å bara tre arbetsdagar återstår innan fyra dagars helg!
jag har då insett att det är rätt skönt att jobba på storhelger, de ringer inte så förbannat mycke då men ändå är det jobbigt att gå dit.. veta att man bara ska sitta rätt upp å ner i flera timmar!

hungrig som få, lönen kom just på kontot så imorgon blir det till att handla (äntligen!).. dock så har jag redan bränt över halva lönen, tänk om man kunde trolla bort några räkningar varje månad.. eller få åtminstone hyran betald av jobbet utan att behöva ta det från lönen.
nästa månad blir desto bättre =) tack för att ni glömde att betala ut min provision, det kommer att kännas bra nere i stockholm.

jag vill att madde ska komma hem igen, fan å att jag jobbade nu... dock så känns de väl helt okej ändå. jag va inte bakis i söndags å inte i lördags heller.. enda alkoholkonsumtionen denna helg blev en lättöl (varav pappsen drack upp en del av den)

sitter å väntar på bättre tider, dom verkar inte dyka upp. glömde att knycka en knäckebröbit på jobbet till frukost, dammit! (damit?) de blir promenad till ica direkt imorgon bitti... kanske skönt med friskluft men jag hoppas att det hunnit bli lite varmare när jag kommit ur sängen.
jag kanske ska ta å montera den där grejen jag inte kommer på vad den heter just nu, den som säger hur varmt/kallt det är ute... (jobbat hårt)
ska vända upp å ner på lägenheten å hitta den... sen ska jag väl ta å krypa till kojs =)

gnatt/T

PS. Anders, jag lägger ut pengar på dig för att komma ner... du ska lägga ut pengar på mig också å din hyra (boendekostnad) betalar du även fast jag inte är där... jag är billig i drift! Så det så ;)

PS2. Madde, du undanhåller information från mig... i want to know everything! :D

Kommentarer
Postat av: Adina

Väntar du på bättre tider så är du inte ensam, jag väntar också.. I övrigt måste jag tillägga att du är lite bortskämd ;b Tänk vad mycket skönare det är att gå till jobbet och veta att det kommer vara lugnt istället för att komma till jobbet och veta att det kommer vara röda siffror.. Jag önskar det var lugnt, är såå less just nu! När kommer de bättre tiderna?

Postat av: ........

PS! Jag har nu köpt kondomer, det kan jag kosta på dig!
DS!

2008-04-02 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback