helg..

det blev en underbar helg som passerade illa kvickt, va i Röån med syster på lördagen och... och... och... KÖPTE EN NY SOFFA!!!!! nu tar de ju ett tag innan jag får den och fotöljen å fotpallen.. men guuuuud va jag längtar! jag är helt salig.
har dessutom (idag) hittat ett fint och billigt vardagsrumsbord på blocket som jag försökt att genom telepati få kontakt med säljaren då han vägrar läsa sin mail (tydligen)... håll tummarna gott folk!

i övrigt så var de väl inte så mycke mer som hände i helgen förutom en krogrunda med syster för att stilla hennes behov av sällskap.

åkte i förrgår hem till pappsen med smärtande huvudvärk och en sjuhelvetes vätskebrist.. efter en gudomlig ost&skinkpaj så tog vi sparken ner till min "dagmamma" och fikade.. (hade dock glömt hur jobbigt det var för ena benet att sparka..)
när vi senare kom hem och jag bestämde mig för att sova klockan nio så trodde nog faderskapet att tina blivit sjuk, hur många gånger har man inte grinat och skrikit för att få vara vaken till iaf halv tio!!! :| nu gick jag snällt upp och la mig utan minsta protest och han behövde inte ens säga till mig.

har nu varit kattvakt ett par dagar ute i skogen.. skönt att komma hem ett par dagar (hemhemhem alltså).

nu ska jag ta å krypa till kojs i min vanliga säng.. ingen kisse inatt :(
menmen jag har ju "sture", min myspojke ;)

kramkram/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback