dentist.

gomorron gomorron gomorron...

trött som få, vandrande zombie på väg mot skafferiet för att inta föda. usch, jag skulle vilja sova iaf 30 minuer till. menmen gör jag det så missar jag tandläkaren..

bara tanken på helgen som kommer gör mig iaf lycklig, å nästa ännu nästa helg blir det också helt underbart =)

äh jag ger upp skrivandet för stunden, bättre att göra det då jag är vid medvetande..

Madde! jag vill att du bor här å svänger loss på dansgolvet varje helg! (jag har börjat tycka om att dansa)
love/T

Kommentarer
Postat av: Adina

Ännu nästa helg? Vad händer det för spännande då?

Postat av: mads

i´m on it T, snart ses vi o skakar våra lurviga ;)

2008-03-06 @ 12:18:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16867
Postat av: mads

varje gång jag läser det här inlägget läser jag "för att inte föda..." det får mig att småfnittra lite varje gång.. tss.. ville bara tala om det T ;)

2008-03-10 @ 14:25:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16867

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback